středa 7. února 2018

680. v Praze

V pondělí jedu do Prahy. Je potřeba dělat strejdovi společnost a nakoupit. Poprvé donesli strejdovi oběd a donesli ho o půl druhé studený. Mirek nevydržel a už se najedl, tak jsme oběd nechali na úterý. Ochutnala jsem tři obědy a musím říct, že byly dobrý, akorát je nosí studený.
Večer si prohlížím knihy.
Zaujal mě článek o domku tety. Byla to babiččina sestra. Fotografie domku mi připomněla dětství. Se sestřenicí Marcelou jsme ji nosily kozí mléko od babičky. Teta skoro neslyšela, tak měla upravený zvonek. Při zazvonění se rozblikaly žárovky.
 V úterý byl krásný slunečný den. Mirek mě poslal na větší nákup.
 Ve středu přišel strejdův kamarád Mirek. Je o rok starší jak strejda a je obdivuhodně čilý. Ještě že ho strejda má.
Odjíždím, neodolala a zašla jsem si aspoň na Václavák, abych měla pocit, že jsem byla v Praze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda