sobota 13. května 2017

530. DD bouřka

Laďa odešel na tenisový turnaj a mě syn odvezl na zahrádku, aby mi pomohl. Na zahrádce už byla i sestra. Kája se pustil do katrování kompostu, abych měla hlínu na osazení lavóru, když měl hotovo jel domů, necítil se dobře. Já postavila na kafe a když začala voda vařit, přišla bouřka. Seděly jsme se sestrou v boudičce a pozorovaly jak venku lije a padají kroupy.
Myslely jsme, že po bouřce bude vše promočený a nebudeme moct nic dělat. Zahrádku máme ve svahu, tak to nebylo tak strašný. Moc se toho nedalo dělat, ale zvládla jsem zasadit poslední řádek pozdních brambor a zasadit růžičku. Byla jsem jen pantoflích naboso a začala mi být zima do noh.
Sestra taky udělala nejnutnější.
Domů jsme šly pěšky a tak jsme to vzaly přes Kolibu a kotel. 
 Sakury krásně kvetou.
K obědu jsem si udělala špekáčky na černém pivu. Jsou dobrý, ale moc mě nenadchly.

2 komentáře:

  1. Bouřky jsou v létě potřeba. Je super, jak se po nich krásně vyčistí vzduch. Já už se na ně těším. S manželem sedíme na terase a koukáme na blesky. Výpadek proudu nám vůbec nevadí. Koupili jsme si totiž z záložní zdroj , takže máme elektřinu neustále. Pokud vám výpadek proudu vadí, tak rozhodně doporučuji pořídit :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. A nemáte v takových situacích strach? Já hrozný. Snad máte na chatě hromosvod projekt pro případ uhození blesku. Ale chápu, že ne každý je takový posera jako já. To já jsem na to hrozná. Jak někde uhodí, tak zalezu někam pod deku a jen hluboce dýchám. Holt trauma z mládí. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda